onsdag 20 februari 2008

Toaklotter




Jag håller på att undersöka det vanligaste toaklottret på gymnasieskolor. Jag har suttit och tokringt till de tio största gymnasieskolorna och fått stackars elever att söka igenom i princip alla toaletter. Här läcker nu listan ut på nätet. Varning!!! Mycket dynga och racism och sexism. Allt här på listan är alltså citat från Sollentuna, Umeå Dragonskolan, Hedberska i Sundsvall, Rudbecks och Nacka. Helt osorterat läcker nu listan...
Blast
Sohad
F.T.P
Keep roll’in
GAIS
Jag kissade hit (med en pil)
You’re sick fuck
OM jag kunde skita guld. Skulle jag betala skuld. Inte handla nått på krita. Bara sitta här och skita.
Sorgliga människor med sorgliga samtalsämnen
Vadå, bara för att du är oskuld. Sex är livet.
Hora
Exakt
Folk med hygien
Jag älskar dig Johan
Knulla min kärlek
Till varje tänkbart pris
Toaforum
KMKMKMKMKMKM
Matrix
Loll
Fuck
Cunt
cock
Pussy
Bajs
Kiss
Hole
Pale
Cute
The stars have turned cherry red
Moderat – the end is near.
Maj 31 2007 the start of the rest of my life
Bajsa är gött
Döda emo
For fuck sake
Älska dig Elina I dont know how right but who cares
Göteborgare luktar
Im the true tile of the rain
Fucked up beyond all reason
Alex
Säveoraklet
Sandra 06 (i ett hjärta)
C (hjärta) M Ha ha ha
I walla, passa dig. Jag kommer cutta dig mannen.
Kafka hade heller inte roligt och var psykist sjuk.
8/12 07 EVV (hjärta) CAU
Hej på dig
Swassh kaliber 44
Jag är från albanien, i mitt hemland knullar vi åsnor varje dag
Kuba
Bag
Porr ala rasol
Ultra They
Foot
Fuck that shit
Dell
Fuck off
Migrän
Alexander
Polare med champ
VIP
Hata Gais
Ultra 05
Porr
School of hell
Hej och hå, livet äger
Alla som gillar livet signar under här:
Värsta sköna pissen
Jag älskar Johannes trots att han är dum i huvudet
AIK
Vem fan är Sigrid Rudebeck?
Era vilsna idioter på facebook
Kommentera
Kämpa din idot livet är ett verktyg som man ska göra något med
Snälla ta mitt liv jag orkar inte leva mer
Nej till ees
Livet är fan bäst
Va snel du är
Tack
Ingen vet vad jag vet
Livet är det längsta du nånsin kommer att uppleva
Livet är för kort och för svårt för att slösa på skit
Livet blir vad man gör det till så håll käften
Use the force
Jag ska frälsa dig broder
Livet är en lång strid mot sig själv
Livet leker och är bäst
Kent, ring!
Bajskorv
Jag är kär i dig
Hej
Mitt rövhål luktar blommor
Akalla torg
Phonesex
Alla suger kuk i djurgården sa AIKn och knullade din mamma
Skelleftå AIK är bäst
Modo = bäst
Björklöver= bäst
Sluta klottra!
Emo ( i en vattendroppe)
Wall of fame
Nej?
VEM?
Vad?
NÄr?
Hur?
Ja?
Det enda man med säkerhet vet om filosofi är att ingen gillar det.
Dont tuch Im dusch
På draggen kan ingen höra dig skrika
Tänk på dig själv
Fuck you all
Hatta svennar
Pallar ni inte oss?
Sluta klottra
Alla svenar suger
VM i stavning för Niggers
Stackar lilla negerrasse som inte kan stava
Vilken söt liten kakaoman
Acceptansen på topp
Dyslexi (felstavat)
Jag pallar er så länge ni är hemma i erat jävla land
Still
ASH
SHEP
Kvinnor är svin
Skaffa ett liv
Ersboda suger
Berghem
Negerålidhem
The darkness
Det finns bara en och det är inte du – men det är jag
Vem är snyggast på Draggen?
Jävla omogna ettor som kommer med sånthär förlag
Hitler
FI ser dig
Karoline (hjärta)
Amanda (hjärta)
Det finns bara en gud och det är fan inte Allah
Äää man får väl tro vad man vill?
Nää
Hur ofta självmordsbombar kristna
Kristna använder inte självmordsbombare De använder smarta bomber och B52or
Bra poäng alltså bättre?
Vilka vi?
Kristna, vi äger!
Yesterday – all my troubles seems so far away
Korv i ugn
Give up your smack
Vem fan klipper skåpen?
Fitta
I hate niggers
Du är ju patetisk
Vet du vad du ger dig in på Ben?
Jag är kär i min Religionlärarkandidat, vad ska jag göra?
Ja du är sjuk och ska dö.
Bästa hårdrocksbanden: Darin, barbados, Puff Daddy, Di Leva.
Ld04a
(bild på en snopp i ett hjärta)
lets have sex all night long
I cant stop loving you
Scans strimlat kött lätt att laga
Children dont stop dancing belive you can fly away
Screem!
På Draggen går det bara fjortisar och bimbosar
Lättroade människor
6-0 till AIK hur känns det?
Tänk om jag hade en liten liten apa…
Gay is the new black
Boys are stupid tru rocks at them
Förlåt för klottret
Puts your hands up
Forever young, i wanna be forever young
Fuck off and die du är för ful för mig och din morsa går för en hundring
Adidas = all day I dream about sex
Kuk
Fitta
Vit makt
Negerslakt
Vill ha dig
Jag bajsar
Ring mig! (telefonnummer)
Jag älskar dig
Jag hatar skolan
Kuk
Fitta
Hora
Kommunism
Allt är meningslöst
Helgherpes
Balle
Emo
Japp



 



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha riktigt nice hurru du :P