tisdag 26 februari 2008

Horny Antonio

När man skypar så stöter man på alla sorts människor. Folk får göra vad dom vill, men det är helt absurt att det är så många som helt och hållet utgår ifrån att jag vill ha internetsex. Det är hemskt, men många söker upp mig för att jag heter Nadia - vilket tydligen (som en kille sa) leder tanken till antingen heta ryskor eller kurviga arabiska kvinnor. Därför gör jag oftast så när killar ringer upp, att jag inte svarar direkt. Börjar chatta först. Man måste gardera sig. För rätt va de e så ploppar det upp en webcam-ruta, där det står nån snubbe och onanerar i närbild. O så kan jag inte ha det. Här är en chatt som jag sparat.

Antonio
Hi. mic?
Nadia
yes, but no webcam
Antonio
would see me naked?
Nadia
why?
Antonio
for fun
Nadia
no... i'm okay like this, I have enough fun allready
Antonio
just watch
and i cum for you. no?ù
Nadia
A... no, I don't think that's a good idea
Antonio
don't want try
Nadia
No, It makes me feel embarrassed
Antonio
don0t worry
Nadia
No. Try another girl
Antonio
just watch
Nadia
no
Antonio
try it .no embarasse
Nadia
No. Why do you want me to watch you
Antonio
for fun. i like it. i want cum showing you
and hear you voice
Nadia
why?
Antonio
. i like to be watch
Nadia
No…
Antonio
so would you see it?
Nadia
No.
Antonio
pleaseù
Nadia
good bye
Antonio
oh wait i cum, please
Nadia
Goodbye.

Inga kommentarer: