tisdag 20 maj 2008

DEN PERFEKTA KVINNAN ÄR EN HUND



Vi har i två veckor busat runt på match.com och spraydate.se. Nu är det över och du hör hela resultatet från experimentet med den perfekta mannen och kvinnan på våran podd.

Lite läckande kommentarer från desperata män:

Dig vill jag träffa! Vad sägs om en fika?

Hej
Du verkar vara en fin tjej...

är.....du på riktigt..? Snygg! Vacker :)

Jag är den perfekta mannen, så då borde ju vi passa perfekt ihop *ler*. 
Hur som helst så vore det trevligt att få lära känna dig.

Hej du va vacker! KRAM Har du tid o lust att fika med mej?

Heeej där 

vad trevligt att du verkar vara den perfekta tjejen.. Jag har nämligen letat under de flesta stenarna efter en som du !!

Du verkar vara en trevlig tjej som vill ta hand om din framtida kärlek som en kung,

Den perfekta kvinnan alla mäns stora dröm...det är du!

Den perfekta kvinnan låter spännande :) när man läser din presentation och profil så får man den där känslan .. Wow! 
vilken kvinna!

Inte helt övertygad att du är den du utger dig för!
Skulle dock så vara fallet får du väl skriva en rad!

Jag skulle gärna vilja träffa dig vad sägs om en drink i helgen ? 


Du verkar onekligen vara en underbar tjej! Du är inte bara underbar utan du är ju så himla söt också! Trots att jag bor långt bort ifrån dig så fick du, dina ögon och ditt underbara leende mig på fall!

Måste säga att det är svårt att inte bli charmad av din presentation. Vacker och glad. Jag är såld:).

Mysig tjej. Du gillar att baka, det gillar jag

Ja, du verkar faktiskt vara den perfekta kvinnan - både utifrån din beskrivning av dig själv och ditt utseende!

Du blir säkert överöst av mail nu, föreställer jag mig, så det blir kanske svårt att bestämma sig!? ;)


Inga kommentarer: